Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2006 12:50 - Мама е от Плевен.
Автор: mravka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1303 Коментари: 3 Гласове:
1



Половин плевенчанка съм,родена в София и живееща тук.Според вас трябва ли да се срамувам,че не съм "чистокръвна софиянка"?...Егати тъпотията,ако мнението ми изобщо има значение.
"Ние софиянци"сме мелези повечето....и градчето ни е мръсничко,с гаден трафик и въздух,който не става за дишане.
Не е ли все тая,кой къде живее?Трябва ли да си меря всяка дума,щото не видиш ли някой се бил обидил случайно....като случката в таксито,при която малкият ми син на висок глас съобщи,че само циганите си били ядядли сополите,а ромът шофьор почти захапа волана.Конфузна ситуация.......извиних се на човека,а той ми каза,че е циганин и няма как да промени нещата(мъдър ром)...
Това е като вечният спор между половете,кой бил силен,кой бил слаб,кой бил курва и кой путьо........егати тъпотията.
На обидените от смешният ми пост за зоопарка ще кажа:
Не ме четете хора,трудно си меря приказките,не е нарочно,стара съм да се променям,а и нямам желание за това.


Тагове:   Плевен,   мама,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanque - я да не ти пука!
28.08.2006 15:15
кой какво казал, кой откъде бил...Живях десет години в София - десет от активният ми съзнателен живот и съвсем съзнателно избягах оттам. Живея в Бургас, родът ми е отвсякъде и отникъде, като ме питат "Откъде си" казвам - "Отвсякъде съм... българка съм!".
цитирай
2. bambola - :)
28.08.2006 22:00
И мама е от Плевен... xaxa и аз съм по-горда от Тачер даже,... няма значение, да не ти пука, никога не съм живяла в София ,ама пак сам живяла в Париж, когато ме попитат от къде сам, " българка сам казвам"....Усмихни се

цитирай
3. mravka - искам.....
17.09.2006 14:03
...и аз да поживея в Париж,да му се не види....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mravka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28697
Постинги: 10
Коментари: 27
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930